Pofonegyszerű gyümölcsleves

 2013.08.01. 12:32

IMG_1946.JPG

Tudom, hogy sokan vaníliás pudingporral csinálják a gyümölcslevest, de nekem semmi kedvem nem volt emiatt a boltba szaladni. Így is remek lett.

Hozzávalók:

1 üveg meggybefőtt a levével együtt

4 dl víz

3 dl tej

1 púpos ek. liszt

1 kk. őrölt fahéj

cukor ízlés szerint (függ a befőtt édességétől)

A befőttet öntsük egy fazékba és kezdjük el főzni. Adjuk hozzá a cukrot és a fahéjat. Készítsük el a habarást: a lisztet keverjük simára a tejjel. Öntsük hozzá a leveshez és keverjük el benne. Várjuk meg amíg felforr és besűrűsödik. Ha szükséges, hígítsuk még tejjel.

Címkék: meggy tej gyümölcsleves

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitanykonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr495438172

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.08.02. 11:26:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagamoyo 2013.08.02. 12:31:15

én hidegen: meggylé,tejföl, cukor, vaniliáscukor,tej,víz, esetleg tejszín. botmixer, oszt megy beleönt. üdítő, jéghideg, 4 perc.

teddybear01 2013.08.02. 13:00:47

"Tudom, hogy sokan vaníliás pudingporral csinálják a gyümölcslevest, de nekem semmi kedvem nem volt emiatt a boltba szaladni."
Az ilyen "gyümölcsleves" csak a menzakaja szintet éri el, szóval pocsék.

lordgomba 2013.08.02. 13:46:18

@teddybear01: mármint a pudingporos levesre gondolsz, hogy pocsék?

toroloco 2013.08.02. 16:09:07

Tudom, hogy sokan leveskockával meg ételízesítővel csinálják a húslevest, de nekem semmi kedvem nem volt emiatt a boltba szaladni. Így is remek lett.

teddybear01 2013.08.02. 16:49:34

@lordgomba: Sokszor főztem már gyümölcslevest, és sokféle gyümölcsből. De sohasem pudingporral, és még a családban sem akad olyan, aki ilyesmit követett el.
Egyedül az egyetemi menzán kotyvasztottak valami ilyet, na de azt csak azért ettem meg, mert nem volt más. Még zacskós levesem se.

lordgomba 2013.08.02. 16:56:21

@teddybear01: még én sem próbáltam soha pudingporral, de minden egyes receptben ezt látom mostanában, ezért lennék rá kíváncsi, hogy úgy milyen és miért választják ennyien ezt az elkészítési módot.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2013.08.05. 21:49:39

a pudingporral nincs semmi baj.
el kell olvasni a tartalmát: vanília aroma, kukorica keményítő, színezék.
az általad elírt gyümölcsleves lisztes habarással készült, ami semmivel sem jobb, mint ha keményítővel sűrítenél. a vaníliacukor bármikor elmegy, azt a kis sárga színt meg ált. a kurkuma adja.

Rákóczis first foot 2013.08.07. 19:14:26

Azt hiszem, ki is fogom próbálni, a pudingporos megoldás nekem sem jött be!
süti beállítások módosítása