Mama tejszínes sült csirkéje

 2013.09.14. 17:38

IMG_2512.JPG

Ezt a receptet a nagymamámtól kaptam, aki mostanában rákapott a tejszín használatára. Mindig mondta, hogy majd elkészíti nekem ezt az ételt, de aztán sose jött ki úgy a lépés, hogy pont ott voltam nála, amikor ezt készítette. Ma felhívtam hát, és elkértem a receptet :). 

Hozzávalók 4 főre: 

fél kiló csirkemell

2 tojás

10 dkg liszt

2 dl tejszín

30 dkg reszelt sajt

bors

olaj

Elkészítés: 

A tepsit kiolajozzuk, beleöntjük a tejszín felét. A csirkemellet felszeljük és először a lisztbe, majd a tojásba (ebbe tehetünk sót és borsot), végül pedig a sajtba forgatjuk. A tepsibe tesszük szép sorban. Ha az összes csirke a tepsiben van, ráöntjük a maradék tejszínt  és megszórjuk reszelt sajttal. Fóliát teszünk rá és fél óráig 200 fokon sütjük, majd még 10 percet fólia nélkül. 

Mi rizzsel ettük. Legközelebb füstölt sajttal fogom készíteni. 

Címkék: sajt tejszín csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitanykonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr195513556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása