Tonhalas-olivás spagetti

 2013.06.03. 13:28

IMG_0656.JPG

Ehhez nincs nagyon mit hozzáfűzni, hihetetlenül gyors ebéd vagy vacsora.

Hozzávalók 2 főre:

1 vöröshagyma

1 nagyobb tonhalkonzerv (kb. 15 dkg)

10-15 zöld olivabogyó

olivaolaj

20 dkg spagetti

Elkészítés:

1. A spagettit sós, lobogó vízben kifőzzük.

2. Mialatt a spagetti fő, felaprítunk egy vöröshagymát és olivaolajon megdinszteljük.

3. Hozzáadjuk a lecsöpögtetett tonhalat és az olivát (én felszoktam karikázni, de egyben is maradhat).

4. A megfőtt spagettivel jól összekeverjük a dolgokat.

Mivel az oliva elég sós, nem nagyon szoktam külön sózni. Ha valaki ez így nem elég szaftos, lehet rá tenni natúr joghurtot vagy tejfölt.

Címkék: spagetti oliva tonhal

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitanykonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr75341809

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.04. 14:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tóninéni 2013.06.04. 17:02:45

Ugye azért nem veszed a szívedre, ha erre azt mondom, hogy ez a recept szégyen? Már a fénykép is borzasztó. Nyers a hagyma, nyers a hal. Pont az hiányzik belőle, ami a főzés lényege: a szív!

lordgomba 2013.06.04. 17:11:55

@tóninéni: Szia! A hagyma így tökéletes ebben az ételben, hogy nincs túl sütve (pont ezért szeretem), a tonhalkonzerv pedig nem gondolom, hogy nyers halat tartalmazott volna. Ez az étel nagyon finom, gyors és egyszerű, az ízek pedig teljes harmóniában vannak. Az pedig egészen biztos, hogy a szív nem hiányzott belőle, mert annak készítek minden ételt, akit a legjobban szeretek, és még soha nem okoztam neki csalódást.

lordgomba 2013.06.04. 17:13:05

@tóninéni: Egyébként elkészítettem a brownie-t a recepted alapján, holnap felkerül a blogra, remélem az jobban fog tetszeni.

Tóninéni 2013.06.04. 18:39:41

@lordgomba: Ó, köszönöm a gesztust :)!
Ha megengeded, kiegészíteném ezt a receptet. Csak plusz 5 perc, de megéri, kíváncsi lennék annak a véleményére annak, akit a legjobban szeretsz.
Szóval a hagyma dinsztelődik a tonhal saját olaján, hozzá fokhagyma. Ezután a tonhal, majd 1 tömlős krémsajt (lehetőleg Camping). Ha megolvadt, hozzáöntesz 1dl tejszínt, oreganó, fehér bors, bazsalikom. Picit összefőzöd, forrón ráöntöd az éppen kifőtt spagettire, összekevered. Tálaláskor parmezán. Nekem 30 perc onnantól, hogy fölteszem a tészta főző vizét. Egy baja van, sosem elég.
Ja, nem az én receptem, az alapokat a netről loptam!

Tóninéni 2013.06.04. 18:58:09

@lordgomba: Szerintem az tücsök receptje volt, de az enyém is finom :)

lordgomba 2013.06.04. 19:06:36

@Tóninéni: igen, valóban tücsök receptje volt

lordgomba 2013.06.04. 19:08:34

@Tóninéni: biztosan jó ez a recept is, de mi így szeretjük, ahogy leírtam. nekem a krémsajt meg a tejszín annyira nem passzol a tonhalhoz, de biztosan úgyis finom. Ízlések és pofonok :).

Brix 2013.06.05. 11:08:40

A tonhalhoz kellene egy kis zellert és paradicsomszószt adni, a végén pedig megszórni sajttal. Úgy a finom!
süti beállítások módosítása