Csodás csokiszuflé

 2013.05.24. 17:01

A recept Vrábel Kriszta Dolce Vita blogján jelent meg először, bár én a Zamat és Illat blogon találtam rá. Állati jó.

IMG_0547.JPG


A recept 6 főre szól (én nem csináltam ennyit, mert csak két formám van, de azért 6 főre írom)

20 dkg étcsoki

10 dkg vaj

1 ek. liszt

4 tojás

2 ek. holland kakaópor

2 ek. méz (esetleg cukor)

Elkészítés:

1. A csokit törjük össze és a vajjal olvasszuk meg mikróban. Tegyük félre hűlni. (A sütőt melegítsük elő.)

2. A tojásokat verjük fel habosra, adjuk hozzá a lisztet mézet, a kakaót és a nem túl forró csokit és vajat.

3. Vajazzuk ki a formáinkat, és töltsük őket háromnegyedig.

4. Előmelegített sütőben 220 fokon süssük 5-7 percen keresztül. Akkor jó, amikor elkezd feljönni, hiszen ilyenkor a külseje szilárd a belseje pedig folyós. 

Ehetjük magában, fagyival, tejszínhabbal, eperrel, málnával, mindenhogyan isteni.

Címkék: gyors felfújt desszert étcsoki szuflé

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitanykonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr805314822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyekmec 2013.05.25. 15:39:35

mindenhogy finom, de a legjobbat Zsámbékon ettem
süti beállítások módosítása